för vi lever alla med känslan att falla

Hej hej!
Kom hem för ett tag sen, har sovit hos min fina inatt och sen på förmiddagen var jag och tränade. Typiskt nog så hade tyngdlyftarna tävling i hallen så kommer in springandes in i hallen och sen står jag där som ett fån när alla andra stirrar på mig... Kom en gubbe fram till mig och frågade om jag skulle va med och lyfta. " Hehe nää jag kommer mosas ihjäl om jag provar" svarade jag och då skrattade alla biffiga killar och sa "sant"... Nåja, gick till styrkehallen röd som en tomat, och tränade fast dom var där och dundrade med deras vikter.
Jag ska iallafall plugga lite matte och svenska nu och sen blir det melodifestivalen här i huset! Ha en awsome lördag alla! :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0