mange för en dag

Mötet med friidrotten gick väl ganska så bra, visste egentligen inte va jag skulle göra där men det var intressant och lyssna på de i styrelsen. Fick också ett litet stipendium och ett hederspris för mina meriter, glad tjej här!
 
Kom på däreomt senare att det blir inte mycket till helg nu efter fredagen för jag har en massa prov som jag ska plugga till t.ex matte, so, engelska, spanska osv... SUCK! Det var inte lika populärt men bara att ta sig igenom det också.
Nå imorn blir det att dra till skolan och sen vara med min fina förhoppningsvis eftersom det inte gick idag. Efter det vet jag inte vad jag ska hitta på, chilla och kolla gladtiatorena? Nä låter för tråkigt så ska istället spana efter älgar... Hehe nä inte det heller men seriöst det är älgar överallt här runt vår gård, vågar inte gå ut längre snart... Nåja hade inte mer att säga så ni får ha det gött!
Bjuder också på två bilder på mitt nya husdjur, hon heter Gullan btw!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHA gullan :')

2013-02-15 @ 16:00:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0