stressfullt

Hejsan hoppsan, har inte hunnit blogga något eftersom jag har haft så mycket prov den här veckan. Hade nationella och matte prov idag, uck! Skrev en krönika på nationella och matten gick väl lite si så där... Nåja annars under dagarna så har jag tränatn och hade hopp tester i måndags. Hade förbättrat mig i 2 tester av 3 så jag var nöjd! Nå sen idag har jag varit på teater, ladykillers, skit bra! Rekomenderar den verkligen om ni har möjligheten att se den. Skrattade verkligen mycket, men jag är ju ganska lättroad ändå. Nå imorgon blir det att gå till skolan och sen fara upp till träningen. Men nu ska jag nog ta och  försöka sova, gonatt! :)
P.S det är inga riktiga glasögon men jag tycker dom är coola ^^

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0