Fiasko eller lycka?

Ja hur gick det för mig i mångkamps SM nudå? Kan säga att efter att ha sett dokumentären om Carolina Klüft så va allt jag ville just då va att ha kul!:) Och det hade jag! Från redan starten av 60mh så vann jag mitt heat på tiden 9.38 vilket va nytt pers! Höjden gick som vanligt kan man säga, blev 1.61 men va såå nära på 1.64... Ribban darrade i några sekunder innan den for ner till backen på sista försöket.. Iaf, fanns inte mycket mer att göra än att satsa på kulan där jag stöttet nytt pers på 12.43! Låg just då totalt 3a och hade chans på silver men tabbade mig på längde genom att bara hoppa 5.01... Va skit arg och förbannad så när det var 600m låg jag 4a med 10poäng bakom 3an. Satsade allt på ett kort och lyckades få mitt SM brons! Va överlycklig då och nu har lyckan försvunnit när jag insåg att jag har prov imorn i kemi... Jaja, bara att fortsätta plugga. Ska kolla om det går att ladda upp en film från helgen, men ha en bra måndag kväll så länge!:)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0