Träning och kalasdag

Tjenixen!
Har varit full rulle idag nästan, for upp direkt på morgon till Landskrona o hälsade på Fredrik o Anna. Va dessutom o sprang en runda med dom också, fy va skönt det va! Ångrar bara att jag inte tog med mobilen så jag kunde fota för de va skit fint med havet o allt!:)
Nå efter det så inväntade vi mamma, mormor, Rune o pappa för vi skulle fira Fredrik att han fyllde 21 år, fast vi va lite tidiga för vi är ju inte här då han fyller år på riktigt. Så de va kul o nu är jag tillbaka i Lund o ska bara ta de lugnt innan jag går o sover:) får se om de funkar att ladda upp några bilder iaf nu för såg att de va nått konstigt med de förra? Aja vi får väl se ha de bra så länge!:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu blev jag hungrig..

2013-02-09 @ 15:58:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0