Bloggpaus

Hejsan!
Ville först bara tacka carro som har hjälpt mig med den nya designen på bloggen, blev sjukt snyggt tyckte jag! Vad tycker ni?

Nå, jag har inte orkat blogga nå vidare mycket på sistone eftersom jag har varit sjuk och helt enkelt inte haft tid att blogga. Men nu är jag tillbaka och ska försöka skärpa mig!:)
Idag hade vi en fjällräddningsdag i skolan, det var mer roligt än va jag trodde:) vi fick springa med fylleglasögon, hoppa i isvak (fast jag kunde inte eftersom jag vart sjuk), träna att vara i en snöstorm och vid laviner. Så nu kan man de iallafall:) Senare ikväll hade jag träning, körd ett hårt styrke pass så nu är jag äckligt trött.. Så nu får jag nog ta att avrunda det här inlägget, kram på er!:)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0