Äckliga influensa tider

Hejsan!
Ja nu tog jag verkligen en bloggpaus men har inte haft något att skriva om... Ni får gärna kommentera om det är något ni vill att jag skriver om:)

Iallafall, som rubriker lyder så har jag gått och fått influensan/feber, så jäkla hemskt mår inge bra alls. Men många andra som jag känner mår också likadant som jag, så gissar på att det är nå influensa eller så i stan. Blir nog ingen skola imorn för mig iaf:/ Både fryser och är jätte varm, skakar, spyr och har feber...
Vad har hänt annars under tiden? Var på bio igår med Linn och kollad Warm bodies! :) En riktigt bra film så den bör ni se. Nå nu ska jag ta och vila ett tag så skriver kanske imorn om jag orkar, hare bra så länge och glöm inte att kommentera!:)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0