Sommar och sol

Så härligt väder! Har varit över 20 grader nu i snart 2 veckor, helt otroligt... Idag fick vi iaf genomlida ett hemskt cooper test, svin varmt, kvavt och det klarar jag inte av. Är svin känslig mot sol så jag höll på att svimma när jag gick i mål:/ efter skolan cyklade jag till mitt hjärta och var med han ett tag, underbart att få träffa han. Vid 18 tid for jag och pappa upp till matto och städade upp all skit och skräp där med föreningen. Så alla ni som ska till matto INTE SKRÄPA NER DÄR. Lät som en mamma men aja, vill inte städa där igen^^ gick oxå upp sen till luossa toppen med Anna och Jessica, va ganska jobbigt men så värt de!:)
Imorn är det cooper test igen i stek het värme så får se hur det går, när skolan är slut så ska jag på ett tränings läger i Övertorneå med friidrotten, ser fram emot det :) men för nu så får ni ha en bra kväll, kram!:)

Jätte fin bild på mig med keps btw!


Kommentarer
Postat av: Edwina hayes

Hoppas du har det bra, hoppas du kommer lyckas långt i friidrotten, hoppas du är lycklig och lever ditt liv, synd att det aldrig blev som det var tänkt, inte ens nära.. Forever and always.. Finns alltid här som jag sagt 1000000 gånger tidigare.. Du var allt för mig.. Tack för att du hjälpte mig i alla tuffa tider, du vände mitt liv totalt! Saknar dig.. Kan du inte nångång bara skriva hej till mig? Låter väldigt klängigt men.. Gör det,

2013-08-05 @ 00:10:28



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0