Summer feelings

Hallo!
Känns verkligen som att sommaren är påväg nu, äntligen!
Nå igår så började dagen med att jag och Linn cyklade till skolan, va ute på nån av rasterna och gungade lite med tjejerna vilket va kul! :)
Efter skolan for jag, Amanda och Linn till stan och fikade, vägen dit var lite yolo men vi överlevde^^ Satt sen i solen ett litet tag efter vi fikat sen drog jag till Maggies och klippte mig, är nöjd med hur resultatet blev även om det är kort nu igen :) Cyklade sen hem och nästan på en gång upp igen för att spendera kvällen med hjärtat.
Idag på morgon tog jag första utomhus träningen på matto, så härligt! Nu äre hockey på tv och därefter Eurovision song contest på kvällen, så ni får ha en toppen lördag!:)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0